A 4LifeDirect-nél jártunk
A 4LifeDirect budapesti call centerében jártunk, ahol minden bútort a Nietsch Kft. készített. Recepciós pultot, 47 telefonos munkaállomást hoztunk létre az értékesítőknek és 30 fős operációs részleget is terveztünk.
A 4LifeDirect életbiztosításokkal foglalkozó cég, melynek fontos, hogy az alkalmazottak kellemes munkakörnyezetben dolgozzanak, valamint az ügyfeleknek is kényelmesen érezzék magukat, ha ügyintézés céljából felkeresik az irodát. Ennek jegyében határozták el, hogy nagy létszámú telefonos munkaállomást alakítanak ki, a közös munkát pedig velünk kezdték meg.
A cég három jelszava az egyszerűség, a kényelem és a megfizethetőség. Mi is ezek jegyében végeztük el munkánkat, a megrendelő legnagyobb megelégedésére. A pozitív visszajelzések után további egyedi megoldásokat is készíteni fogunk még, többek között egy polcrendszer is tervezés alatt áll.
2013.07.31 Horváth Krisztián
Kosárba helyezés
Keresés
Nem találod, amit keresel?
Korábbi, már kifutott termékeinkkel kapcsolatban is keress bennünket elérhetőségeinken.