CIG PANNÓNIA // ergonomikus székflotta
A 2021-es év fejlesztésekkel telinek ígérkezik az irodák számára. A tavalyi esztendő a bizonytalanság és sok szempontból a kihagyott beszerzések időszaka volt, amiket sokan idén fognak pótolni. Ennek kihívásaival kapcsolatban nyújtunk segítő kezet.
Milyen hatással lesz a 2020-as év bizonytalansága az ideire?
Tapasztalataink szerint a legfontosabb megoldandó feladat idén a készlethiány lesz, sok távol-keleti termelőegység ugyanis messze alultervezte a kapacitásait a koronavírus-járvány miatt. Azzal számoltak, hogy a globális költések és beszerzések visszaesnek, az év első két hónapjában azonban ennek éppen az ellenkezője tapasztalható Európában.
De miért?
Valószínűleg az oltási kampányok beindulásával a legtöbb nagy cég és irodákat üzemeltető vállalkozás azzal számol, hogy nyárra a munkára vonatkozó korlátozások javát feloldják. Hogy ez indokolt optimizmus-e, vagy sem, azt jelenleg még senki sem tudja, de sok olyan iparágban, ami tavaly a helyzet ellenére nyereséggel zárt, a 2020-as évben elmaradt fejlesztéseket gőzerővel kezdik végrehajtani. Ilyen szektor például a logisztika és a biztosítás.
Mik a következmények?
Az alultervezett kapacitás és a megnövekedett kereslet globális szinten tapasztalható áruhiányhoz vezetett, amit tetézett az ellátási láncokra nehezedő egyre nagyobb teher, vagyis a szállítási kapacitások végessége miatt tovább nőtt a készlethiány. Ez a mi kínálatunkban is több terméket érint.
Hogyan próbálunk segíteni a beszerzésekkel kapcsolatban?
A nagyobb székes projektek számunkra ugyanolyan fontosak, mint a kényelmes home office kialakítására törekvő vásárlók. Előbbieket a cégünknél már korábban több esetben is hatékonyan alkalmazott módszerekkel segítjük. De mik ezek?
A CIG Pannónia Biztosító új székei
Az új irodai térbe költöző biztosítónak a Népliget Center B épületébe szállítottunk 30 darab Emagra X8 forgószéket.
A székek ilyenkor dobozban érkeznek, mi pedig természetesen össze is szereljük őket. Azért fontos, hogy az összeszerelést mi végezzük, mert a kiemelkedően hosszú, 5 éves garanciaidőt a szakszerű összeállítás tovább növelheti. Emellett kollegáink nagy rutinnal, gyorsan és halkan dolgoznak.
Az összeszerelés során minden szék minden funkcióját ellenőrizzük is, így az átadott flotta minden darabja hibátlanul fogja tenni a dolgát.
A csomagolóanyagok elszállításáról is gondoskodunk, azokat szelektíven gyűjtjük a nap során és így is adjuk le az erre kijelölt helyeken. Ha az adott irodaházban a szelektív hulladékgyűjtés vagy maga a mennyiség nem kezelhető, akkor elszállítunk mindent. A dobozokat a lehetőségekhez képest saját folyamatainkban újra is hasznosítjuk (például más termékek biztonságos és sérülésmentes postai szállításánál).
Ha neked is tudunk segíteni akár egy, akár több szék, esetleg komplett székflották beszerzésénél, keress minket bátran. Személyesen várunk bemutatótermünkben a 1131 Budapest, Béke utca 105. szám alatt hétköznapokon 10 és 18 óra között. Itt nem csak irodaszékeinket, de egyéb ergonomikus kiegészítőinket, emelhető asztalainkat is kipróbálhatod és találkozhatsz enteriőrtervezőnkkel, Koczka-Kabay Boglárkával is, aki akár irodai tereid teljes újraálmodásában is örömmel segít.
Beszerzésekkel, tenderekkel és egyedi ajánlatokkal kapcsolatban keresd ergonomiai szakértőniket!
Kosárba helyezés
Keresés
Nem találod, amit keresel?
Korábbi, már kifutott termékeinkkel kapcsolatban is keress bennünket elérhetőségeinken.